Valsts valodas centra izstrādātie politikas, tiesību un valsts pārvaldes termini - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Valsts valodas centra izstrādātie politikas, tiesību un valsts pārvaldes termini

Terminu kolekcijā apkopoti Valsts valodas centra izstrādātie politikas, tiesību un valsts pārvaldes termini.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Politika. Tiesības. Valsts pārvalde

de
Markenwettbewerb
en
inter-brand competition

Avots: Commission Regulation (EC) No 240/96 of 31 January 1996 on the application of Article 85 (3) of the Treaty to certain categories of technology transfer agreements

Definīcija:
Competition between firms that have developed brands or labels for their products in order to distinguish them from other brands sold in the same market segment. Although not perceived as being fully equivalent by consumers, branded products nevertheless compete with each other, but normally to a lesser degree. Coca-Cola versus Pepsi is an example of inter-brand competition.
Eurodicautom
fr
concurrence intermarques
lv
savstarpējā preču marku konkurence

Kolekcija: Valsts valodas centra izstrādātie politikas, tiesību un valsts pārvaldes termini

Nozares:  Politika. Tiesības. Valsts pārvalde, Politika. Tiesības. Valsts pārvalde

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē