ieteikumu tirgdarbība - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

LZA TK lēmumi un protokoli

Latvijas Zinātņu akadēmijas Terminoloģijas komisijas lēmumos un protokolos iekļauto un apstiprināto terminu apkopojums.

Grupa: Valsts valodas centrs

en
buzz marketing
lv
ieteikumu tirgdarbība

Piezīme: Lēmums Nr. 70 (04.03.2008), protokols Nr. 2/1083

ieteikumu tirgvedība

Piezīme: Lēmums Nr. 70 (04.03.2008), protokols Nr. 2/1083

Definīcija:
Tirgvedības veids, kurā, parasti pozitīvo, vērtējumu vai ieteikumu par kādu tūrisma objektu vai pasākumu vispirms paziņu un tuvinieku saskarsmē (kā baumas) izsaka viens otram, cits citam gan mutiski, gan rakstveidā, radot sabiedrības vēlmi par to runāt un tādējādi popularizējot attiecīgo objektu vai pasākumu.

Kolekcija: LZA TK lēmumi un protokoli

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē