Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008. - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

lv
transnacionāls uzņēmums
Definīcija:
Uzņēmums, kam ir filiāles divās vai vairākās valstīs neatkarīgi no to juridiskās formas vai darbības jomas. Tūrismā un viesmīlībā transnacionāli uzņēmumi ir, piemēram, transnacionālie tūrisma operatori un viesnīcu un restorānu ķēdes. Lielākā daļa transnacionālo uzņēmumu veidojas ASV, Japānā un Rietumeiropā.
Sk. arī tūrisma transnacionalizācija

ru
транснациональная компания
de
transnationales Unternehmen
en
transnational corporation

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē