Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008. - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

lv
tirgvedības plāns
Definīcija:
Plāns, kurā detalizēti atspoguļota uzņēmuma tirgvedības darbība. To sauc arī par tirgvedības programmu vai tirgvedības stratēģiju. Tirgvedības plānu var veidot gan vienam, gan visiem uzņēmuma produkcijas veidiem kopumā. Tajā tiek noteikti darbības mērķi un uzdevumi, stratēģija un paņēmieni to sasniegšanai, kā arī pasākumu termiņi un atbildība.
Sk. arī tirgvedība

ru
план маркетинга
de
der Marketingsplan
en
marketing plan

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē