Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.
Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.
Grupa: Valsts valodas centrs
Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība
lv
tirgvedības pasākumu komplekss, tirgvedības komplekss
Definīcija:
Dažādu tirgvedības instrumentu — produkta, cenas, sadales un virzīšanas tirgū — kombinācijas izvēle, kas ļauj visoptimālāk apmierināt klientu vajadzības. Angļu valodā šie četri tirgvedības instrumenti zināmi kā "4P" — prece, vieta, cena un virzīšana tirgū (Product, Place, Price, Promotion). Tūrisma tirgvedībā tradicionālie "4P" tiek papildināti arī ar citiem instrumentiem — līdzdalība un līdzcilvēki (Participation and People), vide, aprīkojums (Physical Evidence), process (Process), kompleksais ceļojums (Packaging), programmas (Programming), pozicionēšana (Positioning), uzņēmuma spēcināšana (Power), partnerattiecības (Partnership), darbs ar sabiedrību (Public).
ru
маркетинговый комплекс
de
das Marketingmix
en
marketing mix
Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.
Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība
Apstiprināts: 01.01.2008.