Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008. - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

lv
sociālās tirgvedības koncepcija, orientācija uz sabiedrību
Definīcija:
Visjaunākā tirgvedības koncepcija, kuru pamato ar pieņēmumu, ka uzņēmumam jānoskaidro un jāapmierina klientu vajadzības un vēlmes daudz efektīvāk par konkurentiem, ņemot vērā visas sabiedrības labklājības intereses. Atbilstīgi šai koncepcijai tirgvedībā tiek uzsvērta uzņēmuma ietekme sabiedrībā ilgākā laika posmā (piemēram, uzņēmuma ietekme uz dabas vidi).
ru
общественная / социальная ориентация
de
gesellschaftliche / soziale Orientierung
en
societal orientation

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē