Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008. - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

lv
sekundārie pētījumi
Definīcija:
Pētījumi, kuros tiek iegūti, apkopoti un analizēti sekundārie dati, izmantojot dažādus informācijas avotus. Parasti sekundārie pētījumi tiek veikti pirms sākotnējiem pētījumiem, lai labāk iepazītu pētāmo problēmu un iepazītos ar jau publicētiem materiāliem par konkrēto aplūkojamo problēmu. Sekundāros pētījumus izmanto tad, ja nav pieejami primārie dati jeb nav nepieciešama ļoti precīza sākotnējā informācija un pētījumu galarezultāti.
Sk. arī sākotnējais pētījums

ru
секундарные исследования
de
die Sekundärforschung
en
secondary research

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē