segmentēšana pēc pircēju rīcības kritērijiem - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

lv
segmentēšana pēc pircēju rīcības kritērijiem
Definīcija:
Tūrisma tirgus sadale tūristu grupās, ņemot vērā pircēju uzvedību attiecībā pret piedāvāto tūrisma produktu. Piemēram, pēc ceļojumam izvēlētā transportlīdzekļa, ceļojuma mērķa, ceļojuma ilguma, pēc uzticības kādam tūrisma produktam vai tūrisma vietai, apmešanās vietas izvēles, izmantotās ceļojumu bagāžas utt.
Sk. arī tirgus segmentēšana

ru
сегментирование по поведенческому признаку
de
verhaltensorientierte Marktsegmentierung
en
product-services segmentation

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē