Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008. - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

en
attractiveness of landscape
de
das Landschaftsbild
ru
привлекательность ландшафта
lv
ainavas pievilcība
Definīcija:
Konkrētas teritorijas spēja atstāt pozitīvu emocionālu ietekmi uz cilvēku. Visaugstākā pievilcība piemīt robežzonām (īpaši līdzenās teritorijās) un teritorijām ar saposmotu reljefu. Robežzonas ir vietas, kur saskaras divas dažādas vides: ūdens — sauszeme (spēcīgs pievilcības efekts), mežs — pļava (vidējs efekts), paugurs — līdzenums (vājš efekts). Negatīvs efekts piemīt pārmitrām teritorijām vai degradētai ainavai.

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē