apmeklētāju-pircēju koeficients - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

en
look to book ratio
de
Look-to-Book-Quote
lv
apmeklētāju-pircēju koeficients
Definīcija:
Attiecība starp cilvēku skaitu, kuri, apmeklējot uzņēmumu vai tā mājaslapu, iepērkas, un kopējo apmeklētāju skaitu. Šo attiecību izmanto tirgdarbības efektivitātes un uzņēmuma konkurētspējas novērtēšanai. Piemēram, ja ceļojumu aģentūras mājaslapu nedēļas laikā ir apmeklējuši 1000 cilvēki, bet tikai 150 no tiem ir rezervējuši kādu ceļojumu vai iepirkušies, tad attiecīgo koeficientu aprēķina, 150 dalot ar 1000. Izsakot procentos, rezultāts ir 15 %. No tā var secināt, ka 15 % no ceļojumu aģentūras mājaslapas apmeklētājiem minētajā laika posmā bija pircēji. Ceļojuma aģentūras uzdevums būtu noskaidrot, kāpēc pārējie 85 % apmeklētāju neiepirkās un kā veidot tirgvedības stratēģiju, lai to skaitu samazinātu.

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē