Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008. - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

en
geo-demographic segmentation
de
geodemographische Marktsegmentierung
ru
сегментирование по географическим и демографическим критериям
lv
ģeodemogrāfiskā segmentēšana
Definīcija:
Tūristu iedalīšana grupās tirgvedības vajadzībām pēc iedzīvotāju dzīves vietas (valsts, rajona, apdzīvotās vietas, pilsētas vai laukiem) un demogrāfiskās piederības (vecuma, dzimuma, ģimenes stāvokļa utt.).
Sk. arī tirgus segmentēšana

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē