Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008. - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

de
das Zielgruppengebiet
en
target market area
ru
территория целевого рынка
lv
mērķtirgus teritorija
Definīcija:
Vieta, kur tūrisma uzņēmumi piedāvā savus produktus un pakalpojumus. Parasti tā ir kāda administratīvi teritoriālā vienība vai to grupas. Attiecībā pret tūrisma uzņēmumu (pakalpojuma piedāvātāju) mērķtirgus teritorija var būt vietējā, tuvākā, tālākā, perspektīvā u. c. Mērķtirgus teritorijas izvēlē būtiska loma ir attālumam līdz tai, ērtai transporta satiksmei un tās informatīvai pieejamībai.
Sk. arī tŗuisma tirgvedība

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē