Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008. - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

en
AIDA - attention, interest, desire, action
de
das AIDA–Modell
ru
ВИЖД– внимание, интерес, желание, действие,
lv
modelis AIVD
Definīcija:
Tirgzinībā lietots modelis, kas skaidro pircēja uzvedību pirkšanas procesā. Atbilstīgi AIVD modelim šajā procesā nozīmīgi ir četri faktori: apzināšanās (attieksme), interese, vēlme un darbība. Tirgvedības mērķis ir, iepazīstinot ar preci, ieinteresējot par to un radot vēlmi to iegūt, virzīt patērētāju no neapzināšanās stāvokļa līdz aktīvai darbībai - preces vai pakalpojuma pirkšanai.
Sk. arī tirgvedība

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē