personiskā pārdošana - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

en
personal selling
de
persönlicher Verkauf
ru
персональная продажа
lv
personiskā pārdošana
Definīcija:
Process, kurā tūrisma pakalpojumu pārdevējs personiski kontaktējas ar potenciālo pircēju. Personisks kontakts tūrisma pakalpojumu pārdošanā nodrošina labākus rezultātus, jo pārdevējs var veiksmīgāk izklāstīt pakalpojuma individuālos aspektus un reaģēt uz potenciālā tūrista iebildumiem un jautājumiem. Personiskā pārdošana tiek izmantota ne tikai starp ceļojuma pārdevēju (tūrisma aģentūras darbinieku) un gala patērētāju (tūristu), bet arī starp dažādiem tūrisma pakalpojumu sniedzējiem, piemēram, transporta uzņēmumu un tūrisma operatoru vai tūrisma operatoru un tūrisma aģentūru.

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē