Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008. - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

en
supply analysis
de
die Angebotsanalyse
ru
анализ предложения
lv
piedāvājuma analīze
Definīcija:
Piedāvājuma un to ietekmējošo faktoru izpēte. Tiek analizēta preces, pakalpojuma un resursu cena tirgū, piedāvātās tehnoloģijas, nodokļu un dotāciju sistēma, pārdevēju skaits tirgū, kā arī piedāvājuma elastīgums un citi ar piedāvājumu saistīti faktori. Analizējot tūrisma piedāvājumu, tiek pētīti tūrisma produkti, to atbilstība tūristu vēlmēm un vajadzībām, tūrisma produktu cenas, piedāvātāju konkurence tūrisma tirgū utt.
Sk. arī piedāvājuma elastīgums

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē