Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008. - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

en
first impression
de
erster Eindruck
ru
первое впечатление
lv
pirmais iespaids
Definīcija:
Uz personīgo pieredzi balstīts klienta vērtējums par valsti, apdzīvotu vietu, iedzīvotājiem vai pakalpojuma uzņēmu un tā darbiniekiem pēc pirmās tiešās, netiešās vai pastarpinātās saskarsmes. Tas var veidoties no daudzām dažādām sastāvdaļām: informācijas plašsaziņas līdzekļos, līdzcilvēku viedokļa, gadatirgu un izstāžu apmeklēšanas, personīgiem kontaktiem, no reklāmas, ceļojumu pieredzes, drošības sajūtas, pakalpojumu kvalitātes, tīrības, laika apstākļiem u. c. Pirmais iespaids ir ļoti noturīgs un tā izmaiņas parasti notiek tikai pēc atkārtota kontakta vai arī personīga apmeklējuma laikā.

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē