psihogrāfiskā segmentēšana - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

en
psyhographics segmentation
de
psychographische Marktsegmentierung
ru
психографическая сегментация
lv
psihogrāfiskā segmentēšana
Definīcija:
Tūrisma tirgus iedalījums patērētāju (tūristu) grupās, kas nodalītas pēc psihogrāfiskām pazīmēm: personiskām īpašībām (gatavība uz risku, rakstura tips utt.), dzīves stila (prasības pēc komforta, brīvā laika pavadīšana utt.) un tūristu tipa.
Sk. arī tirgus segmentēšana

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē