Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008. - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

en
publicity
de
die Publizität
ru
гласность
lv
publicitāte
Definīcija:
Plašsaziņas līdzekļos publicētās informācijas radītais iespaids sabiedrībā. Publicitāte ir sabiedrisko attiecību instruments, kas bieži ievērojami maina esošo priekšstatu. Publicitāti veido regulāri ziņojumi presei, intervijas, finanšu un gada pārskatu publicēšana, prezentācijas, preses konferences, interneta mājaslapas izveidošana, informatīvu biļetenu izdošana, darbošanās sabiedriskās organizācijās utt.

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē