Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008. - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

en
public relation
de
die Öffentlicheitsarbeit
ru
общественные отношения
lv
sabiedriskās attiecības
Definīcija:
Tūrisma uzņēmuma vai vietas tēlu un uzticamību veidojošie pasākumi, kas tiek veikti reklāmas un pārdošanas veicināšanas nolūkos. Sabiedrisko attiecību mērķis ir veicināt uzņēmuma atpazīstamību sabiedrībā, stiprināt jau esošo potenciālā tūrista viedokli par tūrisma vietu, mazināt pastāvošos aizspriedumus par to, tēla uzlabošana un pozitīva viedokļa radīšana par jaunu tūrisma uzņēmumu vai jaunu tūrisma produktu.

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē