cenas noteikšana “pēc izjūtas” - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Šī ekonomikas terminu vārdnīca ir līdz šim lielākais šāds ekonomikas terminu apkopojums latviešu valodā: tajā iekļauti 4478 plašāk lietotie ekonomikas, informātikas un dažu citu zinātņu nozaru termini un terminoloģiskie vārdu savienojumi, kā arī virkne citu ekonomikas jomā biežāk sastopamu vārdu.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Ekonomika. Finanses

en
price calculation according “to feeling”
de
Preisfestsetzung “nach Gefühl”
fr
calcul du prix selon “le sentiment”
ru
установление цены на основе ощущаемой ценности товара
lv
cenas noteikšana “pēc izjūtas”
Definīcija:
Cenas veidošanas metode, ja par pamatu tiek ņemtas nevis izmaksas, kādas bijušas, izgatavojot preci (vai veicot pakalpojumu), bet preces (vai pakalpojuma) nozīmīgums, ieinteresētība, emocijas, kādas tā spēj izraisīt pircējā. Šo metodi izmanto, nosakot cenas mākslas darbiem, antīkām precēm u. tml.

Kolekcija: Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Nozare:  Ekonomika. Finanses

Apstiprināts: 01.01.2000.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē