sociālās tirgzinības koncepcija - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Šī ekonomikas terminu vārdnīca ir līdz šim lielākais šāds ekonomikas terminu apkopojums latviešu valodā: tajā iekļauti 4478 plašāk lietotie ekonomikas, informātikas un dažu citu zinātņu nozaru termini un terminoloģiskie vārdu savienojumi, kā arī virkne citu ekonomikas jomā biežāk sastopamu vārdu.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Ekonomika. Finanses

en
conception of social marketing
ru
концепция социального маркетинга
fr
conception du marketing social
de
Konzeption des sozialen Marketings
lv
sociālās tirgzinības koncepcija
Definīcija:
Uzskats, ka nepieciešams noteikt un apmierināt pircēju vajadzības, vēlmes un intereses, ņemot vērā visu sabiedrības locekļu labklājības un attīstības līmeni un cenšoties to veikt labāk, nekā to dara konkurenti.

Kolekcija: Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Nozare:  Ekonomika. Finanses

Apstiprināts: 01.01.2000.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē