Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.
Šī ekonomikas terminu vārdnīca ir līdz šim lielākais šāds ekonomikas terminu apkopojums latviešu valodā: tajā iekļauti 4478 plašāk lietotie ekonomikas, informātikas un dažu citu zinātņu nozaru termini un terminoloģiskie vārdu savienojumi, kā arī virkne citu ekonomikas jomā biežāk sastopamu vārdu.
Grupa: Valsts valodas centrs
Nozare: Ekonomika. Finanses
en
principles of marketing
de
Marketingsprinzipien
fr
principes du marketing
lv
tirgvedības principi
Definīcija:
Vispāratzītu tirgvedības organizēšanas noteikumu kopums: ražošanas organizēšana, precīzi zinot tirgus stāvokli; preču un pakalpojumu izdevīga pārdošana noteiktos tirgos, plānotos daudzumos un termiņos; uzņēmuma ražošanas un tirdznieciskās darbības ilglaicīgu panākumu sasniegšana, ražojot preces, kam ir jaunas, tirgus pieprasījumam atbilstošas īpašības; ražotāja stratēģijas un taktikas mērķtiecīga apvienošana, lai aktīvi piemērotos mainīgajām tirgus prasībām; pieprasījuma veidošana un pārdošanas stimulēšana; u. c.
ru
принципы маркетинга
Kolekcija: Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.
Nozare: Ekonomika. Finanses
Apstiprināts: 01.01.2000.