tirgvedības principi - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Šī ekonomikas terminu vārdnīca ir līdz šim lielākais šāds ekonomikas terminu apkopojums latviešu valodā: tajā iekļauti 4478 plašāk lietotie ekonomikas, informātikas un dažu citu zinātņu nozaru termini un terminoloģiskie vārdu savienojumi, kā arī virkne citu ekonomikas jomā biežāk sastopamu vārdu.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Ekonomika. Finanses

en
principles of marketing
de
Marketingsprinzipien
fr
principes du marketing
lv
tirgvedības principi
Definīcija:
Vispāratzītu tirgvedības organizēšanas noteikumu kopums: ražošanas organizēšana, precīzi zinot tirgus stāvokli; preču un pakalpojumu izdevīga pārdošana noteiktos tirgos, plānotos daudzumos un termiņos; uzņēmuma ražošanas un tirdznieciskās darbības ilglaicīgu panākumu sasniegšana, ražojot preces, kam ir jaunas, tirgus pieprasījumam atbilstošas īpašības; ražotāja stratēģijas un taktikas mērķtiecīga apvienošana, lai aktīvi piemērotos mainīgajām tirgus prasībām; pieprasījuma veidošana un pārdošanas stimulēšana; u. c.
ru
принципы маркетинга

Kolekcija: Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Nozare:  Ekonomika. Finanses

Apstiprināts: 01.01.2000.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē