Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000. - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Šī ekonomikas terminu vārdnīca ir līdz šim lielākais šāds ekonomikas terminu apkopojums latviešu valodā: tajā iekļauti 4478 plašāk lietotie ekonomikas, informātikas un dažu citu zinātņu nozaru termini un terminoloģiskie vārdu savienojumi, kā arī virkne citu ekonomikas jomā biežāk sastopamu vārdu.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Ekonomika. Finanses

en
remarketing
fr
marketing de stimulation
de
Remarketing
ru
ремаркетинг
lv
remārketings (nevēl.)
veicinošā tirgvedība
Definīcija:
Tirgvedība, kas veic aktīvus pasākumus, lai pārtrauktu preču un pakalpojumu pieprasījuma samazināšanos un panāktu tā palielināšanos. Δ pasākumi var būt: reklāma, preču vai pakalpojumu kvalitātes paaugstināšana, to izmantojuma paplašināšana, jaunu preču un pakalpojumu radīšana u. c.

Kolekcija: Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Nozare:  Ekonomika. Finanses

Apstiprināts: 01.01.2000.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē