Valsts valodas centra izstrādātie grāmatvedības, vadībzinātnes, tirgvedības un tirdzniecības termini - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Valsts valodas centra izstrādātie grāmatvedības, vadībzinātnes, tirgvedības un tirdzniecības termini

Terminu kolekcijā apkopoti Valsts valodas centra izstrādātie grāmatvedības, vadībzinātnes, tirgvedības un tirdzniecības termini.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Grāmatvedība. Vadībzinātne. Tirgvedība. Tirdzniecība

de
erhöhte Marktmacht
en
increased market power

Avots: Guidelines on the assessment of horizontal mergers under the Council Regulation on the control of concentrations between undertakings (2004/C 31/03)

Definīcija:
the ability of one ormore firms to profitably increase prices, reduce output, choice or quality of goods and services, diminish innovation, or otherwise influence parameters of competition.
fr
augmentation du pouvoir de marché
lv
palielināta tirgus spēja

Kolekcija: Valsts valodas centra izstrādātie grāmatvedības, vadībzinātnes, tirgvedības un tirdzniecības termini

Nozares:  Grāmatvedība. Vadībzinātne. Tirgvedība. Tirdzniecība, Grāmatvedība. Vadībzinātne. Tirgvedība. Tirdzniecība

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē