franšīze - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Valsts valodas centra izstrādātie politikas, tiesību un valsts pārvaldes termini

Terminu kolekcijā apkopoti Valsts valodas centra izstrādātie politikas, tiesību un valsts pārvaldes termini.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Politika. Tiesības. Valsts pārvalde

de
Franchising
en
franchise

Avots: Commission Regulation (EEC)) No 4087/88 of 30 November 1988 on the application of Article 85 (3)) of the Treaty to categories of franchise agreements.

Definīcija:
'franchise' means a package of industrial or intellectual property rights relating to trade marks, trade names, shop signs, utility models, designs, copyrights, know-how or patents, to be exploited for the resale of goods or the provision of services to end users.
Commission Regulation (EEC)) No 4087/88 of 30 November 1988 on the application of Article 85 (3)) of the Treaty to categories of franchise agreements.
fr
franchise
marque
lv
franšīze
Definīcija:
'Franšīze' nozīmē rūpnieciskā vai intelektuālā īpašuma tiesību kopumu, kas attiecas uz prečzīmēm, firmu nosaukumiem, veikalu izkārtnēm, funkcionāliem modeļiem, noformējumiem, autortiesībām, prasmi vai patentiem, kuru izmanto, lai tālākpārdotu preces vai sniegtu pakalpojumus tiešajiem lietotājiem.

Kolekcija: Valsts valodas centra izstrādātie politikas, tiesību un valsts pārvaldes termini

Nozares:  Politika. Tiesības. Valsts pārvalde, Politika. Tiesības. Valsts pārvalde

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē