tūrisma uzņēmumu pievienotā vērtība - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Valsts valodas centra izstrādātie sociālo jautājumu, socioloģijas un statistikas termini

Terminu kolekcijā apkopoti Valsts valodas centra izstrādātie sociālo jautājumu, socioloģijas un statistikas termini.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Sociālie jautājumi. Socioloģija. Statistika

en
value added of tourism institutions

Konteksts: [..] This is only to a limited extent the case for the T segment, viz. it applies to the industries dimension only (Output = Input). Note, in particular, that TFD (Tourism Final Demand) is by no means equal to TVA, or the other related notion: VATI (Value added of the T industries). Therefore the situation with TSA as an accounting framework is as follows - its accounting potentials as such are limited; as it is itself fully embedded in a greater NA-type framework (SUT), an NA-type evaluation and analysis is still fairly possible. [..]
Avots: European Implementation Manual on Tourism Satellite Accounts

lv
tūrisma uzņēmumu pievienotā vērtība

Kolekcija: Valsts valodas centra izstrādātie sociālo jautājumu, socioloģijas un statistikas termini

Nozares:  Sociālie jautājumi. Socioloģija. Statistika, Sociālie jautājumi. Socioloģija. Statistika

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē