atkārtojošā reklāma - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Valsts valodas centra izstrādātie izglītības, mākslas un kultūras termini

Terminu kolekcijā apkopoti Valsts valodas centra izstrādātie izglītības, mākslas un kultūras termini.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Izglītība. Māksla. Kultūra

en
repetitive advertising

Konteksts: [..] Since 1980 global spending on advertising has increased three fold.77 The repetitive advertising, whose aim is to hammer home a message, is more and more replaced by creative advertising, which takes into account the fragmentation of the market and the media [..]
Avots: The Impact of Culture on Creativity

lv
atkārtojošā reklāma

Kolekcija: Valsts valodas centra izstrādātie izglītības, mākslas un kultūras termini

Nozares:  Izglītība. Māksla. Kultūra, Izglītība. Māksla. Kultūra

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē