virusālā tirgdarbība - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

lv
virusālā tirgdarbība
Definīcija:
Virusālā tirgdarbība ir mūsdienu uz patērētāju orientēta tīmekļa tirgdarbības disciplīna. Tā ir metode, kuras virzītājspēks ir pats patērētājs. Virusālā tirgdarbība ir plānota iniciatīva, kur reklāmdevējs izveido un izplata tīmekļa vēsti (virusālo aģentu), kurai piemīt īpašības, kas motivē saņēmēju kļūt par sūtītāju. Virusālās vēsts izplatīšanās princips ir līdzīgs datorvīrusu izplatībai. Tehnika balstās uz faktu, ka apmierināts klients par savu pozitīvo pieredzi pastāsta vidēji trim cilvēkiem. Virusālā tirgdarbība ietver radošas un tehniskas nodarbes, videoklipus, "reklāmas spēles", teksta ziņas un attēlus, kas iesaista un nodarbina tās lietotājus. Tomēr tikpat svarīgi ir arī izplatīšanas kanāli un iespēja sekot līdzi kampaņas attīstībai. Ar labu radošo materiālu un atbilstošu izplatīšanas kanālu virusālā kampaņa var piesaistīt tūkstošiem cilvēku lielu auditoriju un aktīvos skatītājus.
ru
вирусный маркетинг
de
virales Marketing
en
viral marketing

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē