Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008. - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

lv
tūrisma tirgus segments
Definīcija:
Patērētāju (tūristu) grupa ar līdzīgām vajadzībām, vēlmēm un motivāciju attiecībā pret tūrisma produktu un pakalpojumu pieprasījumu. Tūrisma tirgus segmentus nodala pēc dažādām pazīmēm: ģeogrāfiskām, demogrāfiskām, sociāli ekonomiskām, izturēšanās u. c. pazīmēm.
Sk. arī tirgus segmentēšana

ru
сегмент туристского рынка
de
das Tourismusmarktsegment
en
tourism market segment

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē