tirgus pētīšanas metodes - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

lv
tirgus pētīšanas metodes
Definīcija:
Metodes, ar kuru palīdzību tiek iegūta nepieciešamā informācija par tirgu: pieprasījumu, piedāvājumu, pircēju vēlmēm un vajadzību utt. Galvenās tirgus pētīšanas metodes ir novērošana, intervija un eksperiments.
Sk. arī anketēšana; eksperiments; intervija; novērošana; tirgus pētīšana

ru
методы маркетингового исследования
de
die Methoden der Marktforschung
en
methods of marketing research

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē