Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.
Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.
Grupa: Valsts valodas centrs
Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība
lv
sūdzība
Definīcija:
Mutisks vai rakstisks izteikums, kurā klients pauž neapmierinātību, sašutumu un apbēdinājumu par nekvalitatīvu pakalpojumu vai preci. Tūrismā sūdzības iemesls var būt slikta apkalpošana, atšķirība starp pārdoto un reklamēto tūrisma produktu, pašcieņu aizskaroša rīcība, personāla negodīgums un rupjība, kaitējums personīgām mantām un veselībai un daudzi citi iemesli.
Sk. arī pretenzija; reklamācija; anketēšana
Sk. arī pretenzija; reklamācija; anketēšana
ru
жалобa
de
die Beschwerde
en
complaint
Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.
Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība
Apstiprināts: 01.01.2008.