Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008. - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

lv
sūdzība
Definīcija:
Mutisks vai rakstisks izteikums, kurā klients pauž neapmierinātību, sašutumu un apbēdinājumu par nekvalitatīvu pakalpojumu vai preci. Tūrismā sūdzības iemesls var būt slikta apkalpošana, atšķirība starp pārdoto un reklamēto tūrisma produktu, pašcieņu aizskaroša rīcība, personāla negodīgums un rupjība, kaitējums personīgām mantām un veselībai un daudzi citi iemesli.
Sk. arī pretenzija; reklamācija; anketēšana

ru
жалобa
de
die Beschwerde
en
complaint

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē