sociālekonomiskā segmentēšana - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

lv
sociālekonomiskā segmentēšana
Definīcija:
Tūrisma tirgus sadale patērētāju (tūristu) grupās pēc sociālekonomiskām pazīmēm: ienākuma līmeņa, sociālā statusa, nodarbošanās (profesijas), izglītības līmeņa u. c. Viens no galvenajiem sociālekonomiskās segmentēšanas kritērijiem ir cilvēku piederība pie noteikta materiālā nodrošinājuma līmeņa, kas ietekmē indivīda vajadzības un tūrisma produktu izvēli. Pasaules tūrisma tirgū viens no lielākajiem tūristu segmentiem ir ekonomiski attīstīto valstu iedzīvotāju vidusslānis.
Sk. arī tirgus segmentēšana

ru
социально- экономическая сегментация
de
sozialökonomische Marktsegmentierung
en
socio-economic segmentation

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē