Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.
Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.
Grupa: Valsts valodas centrs
Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība
en
external environmental analysis
de
die Umweltanalyse
ru
анализ факторов внешней среды
lv
ārējās vides faktoru analīze
Definīcija:
Tirgzinības metode, kuru izmantoto uzņēmuma darbības iespēju un draudu novērtēšanai. Ārējās vides attīstības tendences un iespējas tiek analizētas, lai ar konkrētu stratēģiju palīdzību pilnīgāk izmantotu šīs iespējas, kā arī minimizētu draudus. Tūrisma uzņēmumi ārējās vides analīzes ietvaros vāc un analizē informāciju par iedzīvotāju skaita, struktūras un ienākumu izmaiņām, valūtas maiņas kursu attīstību, sociālpsiholoģiskajām, globālpolitiskajām, tehnoloģiskajām un vides ekoloģiskajām izmaiņām un attīstības tendencēm (makrovide). Tiek analizēta arī konkurence, mērķtirgus attīstība, izplatīšanas kanāli, sagādes tirgus (mikrovide).
Sk. arī analīze STEEP
Sk. arī analīze STEEP
Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.
Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība
Apstiprināts: 01.01.2008.