Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008. - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

de
der Preiswettbewerb
en
price competition
ru
конкуренция цен
lv
cenu konkurence
Definīcija:
Situācija tirgū, kad uzņēmumi par galveno konkurences cīņas instrumentu izmanto cenu, lai ietekmētu potenciālo pircēju izvēli. Cenu konkurence ieņem svarīgu vietu arī ceļojumu, tūrisma un viesmīlības pakalpojumu tirgū, īpaši gaisa transporta uzņēmumu, viesnīcu, ēdināšanas uzņēmumu un tūrisma operatoru konkurences cīņā. Cenu konkurence var būt gan mērķtiecīga stratēģija, gan tirgus apstākļu noteikta rīcība, kad piedāvājums (kapacitāte vai plānotais pārdošanas apjoms) pārsniedz aktuālo pieprasījumu.
Sk. arī cena

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē