elektroniskā komercija, e-komercija - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

en
e-commerce
de
das E-Geschäft
ru
электронная коммерция
lv
elektroniskā komercija, e-komercija
Definīcija:
Pirkšanas, pārdošanas un tirgdarbības procesi, kurus realizē ar elektronisko līdzekļu (piem., interneta) palīdzību. Ir vairāki elektroniskās komercijas veidi: starp uzņēmumiem (business to business) — B2B elektroniskā komercija jeb B2B e-komercija, starp uzņēmumu un klientu (business to consumer) — B2C elektroniskā komercija jeb B2C e-komercija, starp klientu un uzņēmumu (consumer to business) — C2B elektroniskā komercija jeb C2B e-komercija, starp klientiem (consumer to consumer) — C2C elektroniskā komercija jeb C2C e-komercija. Tūrisma uzņēmumi šādi tiešsaistē veic darījumus ar saviem partneriem, piedāvā un pārdod produktus klientiem, dod iespēju klientiem atrast un iegādāties uzņēmuma piedāvātos produktus, kā arī klientiem savstarpēji apmainīties ar informāciju.
Sk. arī internets

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē