ģeogrāfiskā segmentēšana - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

en
geographycs segmentation
de
geographische Marktsegmentierung
ru
географическая сегментация
lv
ģeogrāfiskā segmentēšana
Definīcija:
Tūrisma tirgus sadale patērētāju (tūristu) grupās pēc ģeogrāfiskām pazīmēm, piemēram, tūristu ierašanās vietas (valsts, reģions, pilsēta, lauki), klimatiskiem apstākļiem tūristu dzīves vietā u. c.
Sk. arī tirgus segmentēšana

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē