Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.
Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.
Grupa: Valsts valodas centrs
Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība
en
geographycs segmentation
de
geographische Marktsegmentierung
ru
географическая сегментация
lv
ģeogrāfiskā segmentēšana
Definīcija:
Tūrisma tirgus sadale patērētāju (tūristu) grupās pēc ģeogrāfiskām pazīmēm, piemēram, tūristu ierašanās vietas (valsts, reģions, pilsēta, lauki), klimatiskiem apstākļiem tūristu dzīves vietā u. c.
Sk. arī tirgus segmentēšana
Sk. arī tirgus segmentēšana
Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.
Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība
Apstiprināts: 01.01.2008.