iekšējās vides faktoru analīze - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

en
internal environmental analysis
de
die Unternehmungsanalyse
ru
анализ факторов внутренней среды
lv
iekšējās vides faktoru analīze
Definīcija:
Tirgzinības metode, kuru izmanto uzņēmuma stāvokļa, tā stipro un vājo pušu novērtēšanai. Iekšējā vide tiek novērtēta attiecībā pret konkurentiem un ārējo vidi. To kopā ar ārējās vides faktoru analīzi izmanto uzņēmuma attīstības stratēģijas izstrādei. Piemēram, viesnīcās tiek analizēti šādi faktori: finanšu aprite (apgrozījuma, izmaksu un investīciju attīstība, finansēšana, izmaksu segšana), tirgvedība (tirgus produkti, tirgvedības koncepcija, izmantojamie instrumenti), produkts (viesu uzņemšana, viesnīcas numuri, ēdināšana, apkalpošana restorānā utt.), sagāde, personāls un pārvaldība.

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē