Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008. - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

en
chain of distribution
de
die Distributionskette
ru
цепь распределения
lv
izplatīšanas ķēde
Definīcija:
Ceļš, pa kuru preces vai pakalpojumi var sasniegt patērētājus. Tā sākas ar produkta (preces vai pakalpojuma) ražotāju un beidzas ar posmu, kurā produktu saņem galapatērētājs. Tradicionāli izplatīšanas ķēdi attēlo šādi: ražotājs — starpnieki (vairumtirgotāji, brokeri) — mazumtirgotājs — patērētājs. Tūrismā izplatīšanas ķēde veidojas šādi: tūrisma produkta radītājs (piemēram, viesnīca vai aviosabiedrība) — tūrisma organizētājs (operators) — tūrisma aģentūra — tūrists.

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē