klientu apmierinātība - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

en
customer satisfaction
de
die Kundenzufriedenheit
ru
удовлетворение потребителя
lv
klientu apmierinātība
Definīcija:
Patērētāja apziņā izveidojušos priekšstatu salīdzinājums ar praktisko pieredzi, kas rodas, izmantojot kādu pakalpojumu. Ja pakalpojuma izmantošanas praktiskā pieredze atbilst iedomātajam, var teikt, ka atbilstība pastāv un klients ir apmierināts; ja faktiskais pakalpojums nesasniedz iedomāto pakalpojuma standartu, tad izveidojas neapmierinātība. Klientu apmierinātības izpausmes ir atkārtoti pirkumi, pozitīva "no mutes mutē" reklāma, cenu tolerance, lojalitātes veidošanās.
Sk. arī klientu lojalitāte, reklāma "no mutes mutē"

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē