Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008. - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

de
das Franchising
en
franchise
ru
франшиза
lv
komercpilnvarojums
Definīcija:
Viena no kooperācijas formām, kad komercpilnvarotājs (franšīzes devējs) pārdod komercpilnvarotajam (franšīzes ņēmējam) tiesības izplatīt savus produktus vai pakalpojumus. Komercpilnvarotājs izstrādā pilnu uzņēmuma koncepciju un darba metodes, bet komercpilnvarotais pērk tiesības izmantot šīs iestrādes. Komercpilnvarotā produkti un pakalpojumi pircējam ir viegli atpazīstami pēc kopējā firmas vārda, simboliem, līdzīgi iekārtotajām tirdzniecības vietām utt
Sk. arī komercpilnvarotājs; komercpilnvarotais

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē