mijdarbīgā tirgvedība, interaktīvā tirgvedība - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

en
interactive marketing
de
interaktives Marketing
ru
интерактивный маркетинг
lv
mijdarbīgā tirgvedība, interaktīvā tirgvedība
Definīcija:
Tirgvedības forma, kas balstās uz nosacījumu, ka tirgvedības aktivitātes nebeidzas, tūristam ierodoties tūrisma rajonā, bet gan turpinās kā sadarbība starp tūristu un pakalpojuma sniedzēju vai tūristu un citiem viesiem.
Sk. arī tirgvedība

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē