Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008. - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

en
gross national product, GNP
de
das Bruttosozialprodukt, BSP
ru
валовой национальный продукт, BHП
lv
nacionālais kopprodukts, NKP
Definīcija:
Makroekonomisks rādītājs — gada laikā valstī saražoto galaproduktu un veikto pakalpojumu kopsumma, ieskaitot ienākumus no darījumiem ārvalstīs. Nacionālā kopprodukta vērtība uz 1 iedzīvotāju ir viens no valsts ekonomiskās attīstības un iedzīvotāju dzīves līmeņa rādītājiem. Tūrisma nozares īpatsvars nacionālajā kopproduktā ir viens no tūrisma ekonomiskās nozīmes rādītājiem.

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē