Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008. - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

en
portfolio-matrix analysis
de
die Portfolio-Matrix-Analyse
ru
анализ портфеля
lv
portfeļmatricas analīze
Definīcija:
Uzņēmuma produktu vai arī uzņēmuma atsevišķu apakšvienību tirgus stāvokļa un iespēju analīzes metode, kas balstīta uz Bostonas konsultāciju grupas (Boston Consulting Group) izstrādāto portfeļa matricu. Uzņēmuma produkti vai apakšvienības tiek ierindoti atbilstīgajā matricas sektorā jeb portfeļa nodalījumā (zvaigzne, slaucamā govs, rūpju bērns, nabaga suns) atkarībā no ieņemtās tirgus daļas un tirgus daļas pieauguma. Katra nodalījuma produkta attīstībai tiek izmantotas atšķirīgas stratēģijas. Šī metode tiek izmantota arī tūrisma uzņēmumu tirgvedības stratēģiju izstrādē.

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē