Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008. - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

en
positioning
de
die Positionierung
ru
позиционирование
lv
pozīcijas izveide, pozicionēšana
Definīcija:
Viens no tūrisma tirgvedības pasākumiem. Pozicionēšanas būtība ir produkta, tā kvalitātes, cenas, komunikācijas un noieta kombinēšana. Pozīcijas izveides mērķis ir ierindot savu produktu starp pārējiem piedāvājumiem visizdevīgākajā vietā attiecībā pret konkurentiem un potenciālajiem patērētājiem.
Sk. arī tirgvedības instrumentu komplekss

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē