Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.
Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.
Grupa: Valsts valodas centrs
Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība
en
positioning analysis
de
die Stellungsanalyse
ru
позиционный анализ
lv
pozīciju analīze
Definīcija:
Tirgvedības metode, ko izmanto, lai noteiktu un novērtētu uzņēmuma esošo un iespējamo stāvokli tirgū. Tiek noteiktas mērķa tirgus prasības, attieksme pret attiecīgo uzņēmumu un tā konkurentiem.
Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.
Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība
Apstiprināts: 01.01.2008.