Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008. - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Vārdnīcā ietverti vairāk nekā 2000 tūrisma un viesmīlības nozares praksē un teorijā lietoto terminu, to skaidrojumi latviešu valodā un terminu ekvivalenti angļu, vācu un krievu valodā.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

en
advertising
de
die Werbung
ru
реклама
lv
reklāma
Definīcija:
Ikviena samaksāta ideju, preču vai pakalpojumu prezentācijas un virzīšanas forma. Reklāmā izmanto dažādus līdzekļus: iespiestus (katalogi, brošūras, plakāti, reklāma preses izdevumos, reklāmas vēstules u. c.), audiovizuālus (TV reklāmas klipi, videofilmas, internets), akustiskus (sludinājumi radio), reklāmas pasākumus (gadatirgi, reklāmas braucieni, informatīvie ceļojumi u. c.), dekorācijas (skatlogi, interjeri) un citus (suvenīri, reklāmas dāvanas utt.).

Kolekcija: Tūrisma un viesmīlības terminu skaidrojošā vārdnīca. R.: LR Ekonomikas ministrija, 2008.

Nozare:  Viesmīlība. Pakalpojumi. Tūrisms. Mājsaimniecība

Apstiprināts: 01.01.2008.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē