Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000. - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Šī ekonomikas terminu vārdnīca ir līdz šim lielākais šāds ekonomikas terminu apkopojums latviešu valodā: tajā iekļauti 4478 plašāk lietotie ekonomikas, informātikas un dažu citu zinātņu nozaru termini un terminoloģiskie vārdu savienojumi, kā arī virkne citu ekonomikas jomā biežāk sastopamu vārdu.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Ekonomika. Finanses

en
acquisition potential
de
acquisitorisches Potential
fr
potentiel d’acquisition
ru
аквизиторский потенциал
lv
akvizitorisks potenciāls
Definīcija:
Preču piedāvātāju tēls, ko klientu piesaistīšanas nolūkā iespējams radīt ar sakaru līdzekļiem, kvalitatīvi apkalpojot patērētājus, diferencējot preces u. tml. Šo jēdzienu radīja un nosauca par Δ vācu zinātnieks Ē. Gūtenbergs. Pēc viņa uzskatiem, tie preču vai pakalpojumu pārdevēji, kas spējuši radīt Δ, gūst iespēju īstenot arī savu cenu politiku un palielināt ienākumus.

Kolekcija: Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Nozare:  Ekonomika. Finanses

Apstiprināts: 01.01.2000.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē