firmas stils - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Šī ekonomikas terminu vārdnīca ir līdz šim lielākais šāds ekonomikas terminu apkopojums latviešu valodā: tajā iekļauti 4478 plašāk lietotie ekonomikas, informātikas un dažu citu zinātņu nozaru termini un terminoloģiskie vārdu savienojumi, kā arī virkne citu ekonomikas jomā biežāk sastopamu vārdu.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Ekonomika. Finanses

de
Firmenstil
en
firm style
fr
style d’entreprise
ru
фирменный стиль
lv
firmas stils
Definīcija:
Elementu kopums, ko lieto firma, lai raksturotu savas preces un visus savas darbības virzienus. Δ veido prečzīme, logotips, tehniskais un komerciālais kredo, krāsa, burti u. c. pazīmes. Δ, no vienas puses, apvieno visus uzņēmuma izstrādājumus, bet, no otras puses, vienas firmas izstrādājumus atšķir no citas (konkurenta) firmas ražojumiem. Δ jēdzienu radījuši reklāmas teorētiķi.

Kolekcija: Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Nozare:  Ekonomika. Finanses

Apstiprināts: 01.01.2000.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē