ieviešanas fāze - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Šī ekonomikas terminu vārdnīca ir līdz šim lielākais šāds ekonomikas terminu apkopojums latviešu valodā: tajā iekļauti 4478 plašāk lietotie ekonomikas, informātikas un dažu citu zinātņu nozaru termini un terminoloģiskie vārdu savienojumi, kā arī virkne citu ekonomikas jomā biežāk sastopamu vārdu.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Ekonomika. Finanses

de
Einführungsphase
en
introduction phase
fr
phase de lancement
ru
этап (стадия) внедрения
lv
ieviešanas fāze
Definīcija:
Preces dzīves cikla pirmā fāze — preces izplatīšanas un tirdzniecības uzsākšanas posms. Δ raksturo neliels pārdošanas apjoms, lielas ražošanas izmaksas un cenas, niecīga peļņa. Konkurentuzņēmumu vēl nav, vai to ir nedaudz. Preces pārdevēja uzdevums ir preci ieviest tirgū un potenciālo pircēju iepazīstināt ar jauno izstrādājumu.

Kolekcija: Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Nozare:  Ekonomika. Finanses

Apstiprināts: 01.01.2000.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē