Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000. - Latvijas Nacionālais terminoloģijas portāls

Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Šī ekonomikas terminu vārdnīca ir līdz šim lielākais šāds ekonomikas terminu apkopojums latviešu valodā: tajā iekļauti 4478 plašāk lietotie ekonomikas, informātikas un dažu citu zinātņu nozaru termini un terminoloģiskie vārdu savienojumi, kā arī virkne citu ekonomikas jomā biežāk sastopamu vārdu.

Grupa: Valsts valodas centrs

Nozare: Ekonomika. Finanses

fr
marketing de conversion
de
Konversionsmarketing
en
conversion marketing
ru
конверсионный маркетинг
lv
konversijas tirgvedība
Definīcija:
Tirgvedības paveids, ja preču vai pakalpojumu pieprasījums ir nepietiekams, t. i., ja firmas preces vai pakalpojumi potenciālā tirgus lielākajā daļā tiek noraidīti. Šādai situācijai var būt dažādi cēloņi, piem., iedzīvotājiem raksturīgās tradīcijas un paražas vai aizvietotājpreces parādīšanās tirgū. Nepietiekams pieprasījums var būt arī preču zemās kvalitātes, sliktā izskata, izturības u. c. dēļ. Tirgvedības speciālistu uzdevums ir analizēt cēloņus, kāpēc tirgus kāda veida preces noraidījis, un izstrādāt taktiku un stratēģiju, lai šos cēloņus vai nu likvidētu, vai samazinātu to ietekmi.

Kolekcija: Ekonomikas skaidrojošā vārdnīca. R.: Zinātne, 2000.

Nozare:  Ekonomika. Finanses

Apstiprināts: 01.01.2000.

Veidosim 21. gadsimta latviešu valodu visi kopā.

Iesaisties terminrades procesā – iesaki, komentē, balso!

Iesaistīties terminradē